LFWss14 · DAY2: R H O M B U S & Z E B R A

Hi my sherries!! Today I want to share with you the outfit I chose for the second day at LFW ss14. As I love to do, another look mixing prints. In this case, I mixed a geometric print with an animal print.

The blouse is a dress, but I'm wearing it as a blouse. The animal print belt is the one I bought and I showed you in this post (HERE). The skirt is new, I found it last sales at Next. The heels are new as well and I love the cut outs and studded details. To light the look up white blazer and golden accessories and my Mulberry Camera travel bag that I love so much! Hope you like it!! :)

Buenas mis sherries!! Hoy os enseño el look para la segunda jornada de LFW ss14. Como sabéis me encanta mezclar prints, asi que en esta ocasión he mezclado un estampado geométrico como son los rombos con dos de animal print.

La blusa en realidad es un vestido. El cintu de piel con animal print lo compré hace tiempo y os lo enseñé AQUÍ. La falda es nueva,  la encontré en las últimas rebajas de Next. Las sandalias de piel también son nuevas y adoro  los detalles de las tachuelas y el diseño. Para iluminar el look una de mis blazer blancas que ya me conocéis y accesorios en dorado y para terminar mi bolso de Mulberry que me fascina! Espero que os guste!! :)


















Outfit:

1. Make up: BOBBI BROWN (soon the second session on the blog).
2. Necklace: H&M.
3. White blazer: H&M (TREND).
4. Rhombus Dress: AMPHORA.
5. Animal print leather belt: REISS.
6. Zebra skirt: NEXT.
7. Bracelet: NEW LOOK.
8. Bracelets: TOPSHOP, NEW ICONS (H&M)
9. WATCH: CASIO
10. Leather bag: MULBERRY CAMERA TRAVEL BAG.
11. Studded leather sandals: OFFICE.

·····················

*Have a Nice start of the Week!!!


Que tengáis un buen cominezo de Semana!!!





Comments

  1. Me encanta la mezcla de estampado, te ha quedado un look super sofisticado y elegante ! Besos guapa

    XX LUBA

    Descubre la marca que crea ropa con poderes para super mujeres, hoy en
    http://www.well-living-blog.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias Luba!! Quiza a demás del resultado me encanta jugar y probar a mezclar cosas... ;)

      Un besazo!

      Delete
  2. Eres un crack mezclando prints Reyes, a mí no se me hubiera ocurrido esa combinación jamás, queda de miedo, me encanta!!!!!!!!!!!
    Un besazo enorme, nos vemos ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias Esmeraldaaaaa!! ^_^

      Un besazo reina!! ;)




      Delete
  3. You look beautiful my dear!!!
    Missing the LFW :((

    Kisses from Milan
    L3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Lisaaaaaaaa!! We miss you so much!!! :)

      Kisses pretty!!

      Delete
  4. Atrevida a radiar al utilizar prendas prints de distintos estampados, me encanta amor vas ideal por favor.
    http://fashionstyle247.blogspot.com.es/ BESITOS MIL

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias Andreaaa!! Que linda eres! ^_^

      Un besazo!

      Delete
  5. Que buena combinacion queda super elegante , me encanta el bolso .
    Besos guapa !!

    ReplyDelete
  6. Omg you're stunning! I love the way you mixed the patterns and your Mulberry bag is to die for!
    Have a nice week darling!

    (¯`·._.·Nymphashion·._.·´¯)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Endymion!! You are so kind! ^_^

      kisses honey!

      Delete
  7. Que atrevida!!! Me encanta el resultado luces muy sofisticada!!!

    New post
    http://blogwendyangulo.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ola Reyes! Love how you mixed the prints, looking super stylish and classy! The sandals are amazing! Beautiful look indeed!:) Kisses! xo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Lilli!! The sandals are one if my fave last purchase! :)

      Kisses my dear!

      Delete
  9. wow! risky outfit but beautiful result, you look gorgeous!
    I'm following the LFW and looking forward to reading your opinion and seeing more posts!!
    kisses

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks darling! I'm glad you like it!! ^_^

      Kisses!

      Delete
  10. ¡Hola! Me encanta cuando haces esa meclas, estas elegante y guapisima las sandalias chulisimas.Un besazo.M.R.R.A.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

W H I T E · F U R & L E A T H E R · S K I N N I E S

LFW DAY2: W H I T E · F R I L L

L E A T H E R & G E O M E T R I C · S K I R T