BURGUNDY & PURPLE

*Hi guys! Today the look I wore to go to the Sarah Forsyth store opening, the one I showed you last Monday. Waxed jeans with zippers on the sides (the same model that I showed you HERE but in burgundy). Denim shirt with gold studs, my new purple wool coat! I love it, not only because of the colour but also because of the boyish style! And to finish, the look accessories in black with gold studs on the handbag and the bracelet and my new animal print heels from Steven by Steve Madden! Hope you like it!


Buenas chic@s!! Hoy el look con el que fuí a la inaguración de la tienda de bolsos de Sarah Forsyth que os enseñaba el Lunes. Jeans encerados con cremalleras en los lados ( es el mismo modelo que os enseñe AQUÍ pero en burdeos). Camisa denim con tachuelas doradas, mi nuevo abrigo morado de lana!!! Me encanto ya que además de tener el color de temporada es de corte masculino!! Y para terminar el look accesorios en negro con tachuelas doradas en el bolso y el brazalete y mis nuevos tacones de animal print de Steven By Steve Madden!! Espero que os guste!!






 
















Outfit:

1. Purple woolen coat: Primark (aw12).
2. Studded denim shirt: Primark (aw12).
3. Burgundy waxed jeans: H&M (ss12).
4. Animal print leather heels: Steven by Steve Madden.
5. Studded leather handbag: Zara (aw12).
6. Brazalet: Ebay.
7. Golden watch: Casio (old).



···························

* Have a Nice day!!!
 
Que tengáis un buen día!!!





Comments

  1. Como me gusta el abrigo! Estás guapísima!

    Bess

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias guapa!!! Y es super calentito para las temperaturas que tenemos en England!! :)

      Un besazo!!

      Delete
  2. Lovely!!!
    When are you coming back to London? I have to show you my belly =D It's growing!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks pretty!!! I am going to spain tomorrow for two weeks, but we can meet after those days. I can't wait to see you guys!!!

      A big kiss!!

      Delete
  3. Pero que guapa Reyes!!!! Me encantan los pantalones encerados, yo tengo unos en rojo ;)
    Los zapatos de print leopardo son divinos!!!!!!!!
    Un besazo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias Esmeraldaaaa!! Si, llevaba tiempo buscando unos de salón pero no daba con ellos. Al fin ví estos hace unas semanas y al fin me decidí!! :)

      Un besazo reina!!

      Delete
  4. me encanta la combinación de colores, es muy chuli
    un beso

    http://elarmariodelanena.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  5. ¡Me encantan los zapatos y el abrigo! Ibas de lo más chic!!

    xXx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias Lauraaaa!! Ya estoy en Málaga!! Nos vemos a la vuelta pronto!! :)

      Besos!!

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

W H I T E · F U R & L E A T H E R · S K I N N I E S

LFW DAY2: W H I T E · F R I L L

L E A T H E R & G E O M E T R I C · S K I R T