DENIM PARKA & SILVERY ACCENTS

*Morning guys! Last week I couldn't show you many looks because the photographer was taking English exams ... This week I'll compensate you! This is the first look of the week!

I love
Phillip Lim style and accessories, I can't deny it! P.L.'s handbags are gorgeous! For this outfit I've combined a denim parka, similar to the one you saw in Phillip Lim ss12 catwalk show, with a white pencil skirt and silvery accents! Hope you like it!



Buenas chic@s!! La semana pasada no pude enseñaros muchos looks porque el fotógrafo estaba de examenes de Inglés... Esta semana os compenso!! Este es el primer look de la semana!!

Me encanta Phillip Lim, no lo puedo evitar, el estilo y los complementos!! Sus bolsos son preciosos!! En este outfit combino una parka vaquera similar al chaleco vaquero visto en su desfile ss12 con una falda de tubo blanca y accesorios plateados!! Espero que os guste!!























Outfit:

1. Denim parka: Primark (ss11).
2. Grey t-shirt: Zara (old).
3. White pencil skirt: H&M (old).
4. Silvery & mint leather skinny belt: Zara (aw11).
5. Silvery mirrow effect leather heels: Kurt Geiger (ss12).



······························

* Have a lovely day!!!

Que tengáis un buen día!!!






Comments

  1. Me encanta el look pero eso si yo quizás le hubiera quitado el cinturón, pero me encanta. Un beso

    http://elarmariodebeatriz.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  2. uyuyuy a mi lo que me gusta son los zapatos!! además me quedo con el detalle de que van combinados con el cinturón!

    xXx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias LAURA!!! Se que a ti tb te gusta P.L.!! :)

      Besos!!

      Delete
  3. Menudos fotones! Muy guapa!

    http://cravingforbareys.com

    ReplyDelete
  4. Chulisima la parka Reyes!! La falda de tubo es preciosa y muy trendy ;)
    Por cierto, me ha gustado muchisimo el outfit que enseñas en Annie Hall!!!!!!!
    Bss preciosa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias guapa!! Entonces pondré el enlace si ya está listo para que las demás lo puedan ver tb!!

      Besos darling!!

      Delete
  5. Chulisima la parka vaquera. Estas muy guapa. Un beso.
    Http://blog.sinetiquetar.com

    ReplyDelete
  6. Loving the denim coat!
    Thank you for visiting my blog! Means the world to me, following you now on Bloglovin and GFC! Please follow back on both and Let’s stay connected! Have an amazing week doll!
    Xox
    Borka
    www.chicfashionworld.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Pretty!!! And welcome to Sherry Vintage!!! :)

      Kisses!!

      Delete
  7. Hey doll! I just tried to get into your bloglovin through the side sign in your blog and it does not appear there... you should check and fix it!
    Let me know as soon as it is ok to give you a follow on it too!
    Kisses
    Borka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Really?? Thanks I will fix it! :)

      Kisses!

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

W H I T E · F U R & L E A T H E R · S K I N N I E S

LFW DAY2: W H I T E · F R I L L

L E A T H E R & G E O M E T R I C · S K I R T